Polityka Jakości

Polityka Jakości
BOTSI

BOTSI powstała w 2020 roku dla świadczenia usług wdrożeniowych zrobotyzowanych linii i gniazd produkcyjnych oraz integracji zagadnień z zakresu automatyki i robotyki. Jej trzon stanowi grupa kilkunastu osób z nawet kilkudziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym. 

Od początku istnienia działamy wielotorowo. Specjalizując się w kilku gałęziach przemysłu zwiększamy infrastrukturę techniczną firmy i budujemy szerokie kompetencje zespołów wdrożeniowych. 

Dostarczamy nasze produkty i realizujemy wdrożenia dla branży chemicznej, elektrycznej, drzewnej, samochodowej, lotniczej, obronnej, produkcyjnej, farmaceutycznej i spożywczej.  

Nieprzerwanie współpracujemy z klientem, od wypracowania wspólnej, wstępnej koncepcji naszych produktów po ich wdrożenie u klienta. 

Aby spełnić najwyższe wymagania jakościowe klientów i wykraczać ponad ich oczekiwania, a także zapewnić firmie trwały sukces poprzez poszerzanie rynków zbytu w kraju i zagranicą, a pracownikom ich rozwój osobisty, wdrażamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2015 oraz publikacji NATO AQAP2110:2016. 

 Celem firmy BOTSI jest podnoszenie poziomu satysfakcji klientów, poprzez: 

  • Rozpoznanie biznesu klienta dla zapewnienia efektywności ekonomicznej naszej oferty 
  • Projektowanie w oparciu o obowiązujące akty prawne i standardy techniczne 
  • Współpracę z dostawcami spełniającymi nasze wysokie wymagania 
  • Optymalizację produkcji i terminową realizację wdrożeń u klienta 
  • Dostępność serwisu 
  • Tworzenie terenowych jednostek organizacyjnych dla zapewnienia bezpośredniego kontaktu z Klientem 

Aby osiągnąć te cele, najwyższe kierownictwo oraz pracownicy BOTSI zobowiązują się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością. Zrealizujemy najtrudniejsze zadania z zakresu automatyki i robotyki zaspokajając potrzeby najbardziej wymagających Klientów i wzmacniając zaufanie do naszej firmy. 

 

 Gdynia, 2023-06-13

Dyrektor BOTSI

Kontakt

Skontaktuj się

    Współpracujemy